Årsmöte 3/3

Ordinarie årsmöte för Lindesbergs Radioklubb avhålls lördag den 3 mars klockan 16.30 i Lions lokal på Bättringsvägen 1 (norra änden), källarplanet, i Lindesberg. Kaffe serveras från klockan 16.00.

Motioner till årsmötet skall vara styrelsen tillhanda senast den 20/2. Du kan använda mail adressen sk4ea@ssa.se, eller skicka till Mats Ericson, Björnbärsvägen 10, 711 33 Lindesberg.
Har du förslag till valberedningen kontakta Henrik Dahlberg eller Piia Gabrielsson.

Alla medlemmar och respektive inbjuds till middag och samvaro klockan 19.00.
Det blir tunnbrödskorg med Skagenröra till förrätt. Huvudrätten blir skinkstek med sås och potatis, smör, bröd, sallad samt vatten/lättöl. Kostnaden för middag är 160 kronor (förrätt 50 kronor och huvudrätt 110 kronor). Klubben bjuder på kaffe och tårta efter maten.

Anmälan till middagen sker genom att sätta in kostnaden på vårt bankgiro 5850-1842. Observera att vårt plusgirokonto inte finns längre, utan det är bankgiro som gäller. Pengarna ska finnas tillgängliga på kontot senast 25/2. Glöm inte att ange avsändare. Välkomna!

klubba